jom mengundi....

Assalamualaikum

X lama lg PRU yg ke 13 akn berlangsung, ini la masanya tuk semua org blk kg masing2 bagi menunaikan tanggungjawab kepada negara....termasuk la aku...

Sedih kali ni x dpt nk blk kg lama, just dapat blk.2 hari je....mmm nk wat camana sabar je la....hehehe...

Teringat jaman2 kecik2 dulu, lau time pilihan raya da dekat busy sangat hari2 tido lewat. Sbb tolong pasang bendera hehe...lu masa kecik mn nk faham sgt ngn politik nih, main ikut je la....tp bila da besar nih, dengar pasal politik pun x nk, nk2 skrg nih, macam2 isu diperdebatkan oleh semua parti...da xtau mn satu betul dan yg mana salah....tp ada ak kesah...haha.

Tugas ak hanya blik kg pangkah undi je, sapa ak pangkah itu rahsia.....hehe....k la ak x tau nk tulis apa da, sapa2 yg blk kg tu hati2 di jln rayabda selamat mengundi, buat la piihan yg mn tepat yg mn korang boleh harapkan....

3 comments:

ZWAN SABRI said...

pastikan pilihan yang dibuat adalah pilihan yang tepat.. ;)

Khairiz said...

Yup....buat pilihan tepat dan jitu haha

Normi Nieza said...

selamat mengundi...:)