selamat Datang Kembali...

Assalamualaikum

Sekian lama aku tidak "mengupdate" blog aku ini, kini kembali hidup semula. Apa khabar korang semua? sihat? harap2 nya sihat walfiat la semuanya k.

Ada lagi ke orang yang sudi baca blog aku nih....xpa la ada ke x sama je kan...hope masih ada lagi la. Apa khabar diri ini kan? khabar nya Alhamdulillah sihat sejahtera, kehidupan pun semakin ok, berbanding dengan kehidupan sebelum ini, perubahan pun dah banyak berubah...Alhamdulillah syukur kehadrat ilallahi.

Keadaan yang tidak mengizin kan aku untuk mengupdate dan mempedulikan blog ini, aku pun da lama rindu ingin berblog kembali, Alhamdulillah sekarang baru dapat ak update blog aku yang telah sekian lama terkubur, blog saje yang lama terkubur, tuan nya belum lagi, belum sampai masanya lg, belum tahu bila agak nya masa itu tiba....

ok la, setakat ini dulu la coretan aku kali ini, jutaan terima kasih kepada followers aku dan pembaca blog aku, kerana sudi menjelajah di blog yang usang dan sepi ini....teruskan membaca k.....salam rindu dari aku...Assalamualaikum.

No comments: