Aku rindu kan korang


Assalamualaikum dan Selamat Petang.

Disebab kan aku kurang aktif dalam dunia blog nih, sebab tu la ak dah kehilangan rakan2 blogger aku...seriously aku katakan, aku rindu kan korang.

Aku harap korang semua dalam keadaan sihat walfiat hendaknya. Maybe masing2 busy dengan komitment masing2 kot...sama la aku, dek kerana busy ak dah abaikan blog aku nih.

Harapan aku semoga aku kekal aktif seperti waktu2 dahulu. Banyak perkara yang ak nk story, tapi buat masa ni, ak x boleh publish kan lagi story tu, tunggu masa dan waktu yang sesuai, baru aku boleh publish.

Mungkin juga ak dah jarang jalan2 ke blog kawan2 aku, sebab tu la kawan2 aku x tahu aku ni masih wujud lagi or x, selagi blog ni berupdate, tandanya ak masih wujud, jika tetiba blog ak menyepi bertahun-tahun, jawapan nya ak dah x wujud lagi.

Apa2 pun, aku nk ucap terima kasih kat korang semua kerana sudi memfollow blog aku yang x seberapa ini. InsyaAllah ada masa aku akan singgah ke blog korang k....bagi sedikit masa pada aku, untuk arrange kan....sekadar disini saje entry aku kali ini.

Jumpa lagi, bye, take care :)

2 comments:

zuno said...

Giler sedih hang cakap cmtu..samalah aku pon rindu sgt dgn kwn2 blog..skrg ni malas nk update blog sbb tahu rakan2 blog pon dh jarang update..btw selamat hari raya khairiz..maaf salah silap yer..

Rizman Khairul said...

Kita jgn malas update blog sbb kawan k, masing2 ada komitment sama la ngn ak, bkn x nk update tp xda masa..apa2 pun selamat hari raya juga la ya...maaf juga if ada salah silap