Good Morning



Assalamualaikum & Selamat Pagi.

Apa khabar hari ini? sihat? Alhamdulillah kalau semua sihat sejahtera. Aku cam biasa je, pagi ni dah ok sikit perut nih, dari meragam. Maklum la, makanan makan di luar ni x semuanya 100% bersih kan. Kalau kita pilih kedai ok sekali pun, belum tentu bersih sepenuhnya pun walaupun Gred A tertampal kat dinding kedai.

Mana2 pun sama je, melainkan masak sendiri, baru la kita tau bersih atau x kan. hehe pepagi ni ak x nak cakap panjang lebar, nanti penat nak membaca kan.

Saja je nak ucapkan selamat pagi , wat kerja leklok bg pekerja, student lak study rajin2 ya. Mudah2han menjadi insan yang berguna kelak. 

1 comment: