Kami Kembali




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setelah beberapa tahun kami tidak dapat berkumpul bersama, pada tahun ni kami berkesempatan untuk bersama kembali. Bandar Kuching menjadi tempat pertemuan kami kembali.

Persahabatan tidak pernah terputus walau berada dimana jua, yang penting kita kena pandai jaga persahabatan kita.

Tahun ni kami genap 3 tahun menjadi sahabat, dalam kami berlima seorang sahaja yang sudah berpangkat Puan, kerana sudah menjadi ibu. Tahniah aku ucapkan. Kepada yang lain aku x tau bila lagi, sama la ngan aku sekali pun x tau bila lagi, hehe.

Macam2 halangan dan dugaan yang kami hadapi, tapi kami tetap bersatu.


Kami akan menjadi sahabat sampai bila2...aku sayangkan sahat2 aku dan kawan2 aku.

2 comments:

mujahidah maisarah said...

hewhew. 5 bersahabat. 4 org laki, sorg pompuan. mcm citer boys over flower je.

Rizman Khairul said...

mujahidah : hehe yup....