Selamat Tinggal 2013





Assalamualaikum dan selamat pagi, pejam celik, pejam celik, rupanya hari ini adalah hari terakhir kita di Tahun 2013. Kejap je masa berlalu kan. Cuba kita imbau kembali apa kenangan dan percapaian kita sepanjang tahun 2013 nih, adakah azam 2013 sudah tercapai? Alhamdulillah sekiranya ada yang dah tercapai, bagi yang belum cuba lagi di tahun 2014.

Agak sedih juga la nak tinggalkan tahun 2013 ni, rasa macam x nak je 2014 datang, di mana tahun menyiksa rakyat katanya. Malam ini kita enjoy sambut kedatangan tahun baru, sebalik nya sengsara untuk hadapi awal tahun.

Apapapun semoga ceria selalu, di kesempatan ini ak ingin memohon maaf seandainya sepajang tahun ini ak ada tersalah buat, atau tersilap atau pun terkasar bahasa dan sebagai nya. Dan x lupa juga selamat menyambut kedatangan umur baru, semoga kita lebih mantang dalam melakukan sesuatu.



SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2014, buat semua rakan2 ku. Gambar kat atas adalah gambar terakhir di tahun 2013.

1 comment:

Razi ten said...

And we are almost at the end of 2014th January.. How fast the time flew by :P