Salam Jumaat




Assalamualaikum dan salam Penghulu hari segala hari.

Apa khabar kalian semua hari ni? sihat? Sekarang ni musim hujan sudah bermula, di KL ni hujan dari semalam sampai la sekarang belum lagi berhenti, terasa berat mata untuk bangun awal pagi, terasa macam nk MC je hari ini, Tapi bila pk kan pasal keja yang nk kena siapkan cepat, so terpaksa la cancel semua itu.

Orang kata hari jumaat x boleh malas...hari ni kan hari penghulu segala hari, sepatutnya hari ini hari untuk kita rehat, tapi apa kan daya. Apa2 pun semoga kalian berjaya la dalam apa jua yang anda lakukan pada hari ni k. InsyaAllah ada masa nanti kita jumpa lagi.

Happy Monday

Assalamualaikum dan selamat pagi.


Hari ini hari isnin, kita mestilah happy sebab kena kerja, kena cari rezeki tuk sara hidup kita, semua pun tau kan, kos sara hidup sekarang ni amat lah tinggi, gaji plak ciput je kan. so nak x nak kena la sabar dan tabah dan gigih mencari rezeki.

Masih tercari-cari dimanakah "rakyat didahulukan" katanya PM kita. yang gomen best la, yg swasta nih mencanak la jawab nya, bak kata pepatah..."kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, lau x kais, x makan apa2..hehehe

opss terlebih sudah..btw nk wish Good Morning and Happy Working, kerja la dengan niat yang suci dan mencari rezeki yang halal, yakin lah jika kita buat semua ini kerana Allah swt, insyaAllah Allah akan membantu umat nya.

Datang untuk bersihkan habuk

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.



Apa khabar? lama kan x menanya khabar, mudah-mudahan anda semua sihat walfat hendaknya. Ya, ak datang kembali, datang untuk bersihkan habuk-habuk dan debu-debu yang penuh bersepah kat blog ini. Suam-suam kuku katanya, dan dah macam chipsmore pun ada juga.

Dari sehari ke sehari, niat dalam hati tu ada nak update blog ini, tapi selalu lupa, selalu cakap nanti lah, dan selalu fikir xda masa. dan last terus sepi membisu. Kalau di fikirkan busy, memang busy 24 jam, kalau di fikirkan xda masa, memang xda la masa tuh.

Bukan xda idea, ada cuma penyakit 'M' ini lah sebab musabab nya, blog ak sekarang ni x macam yang dulu, bab kata lagu tegar dulu ku disayang sekarang ku ditendang, hehe tukar lirik sikit, gurauan semata-mata, ak x mengharapkan semua itu.

Alhamdulillah diberi lagi peluang masa untuk aku mengupdate blog yang semakin usang ini. Alhamdulillah juga kerana ada yang masih setia dan masih sudi membaca entry2 aku ini.

Sebelum ak akhiri, terima kasih x terhingga buat korang semua..insyaAllah jumpa di next entry ok.