Bulan Mulia Bakal Tiba

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Sungguh lama jari ini tidak menaip untuk coretan di laman blog ini. Alhamdulillah di beri kesempatan lagi untuk mengemaskini kan blog usang ini.

Ramai sudah kenalan blog yang tidak lagi aktif dalam dunia blogger ni, dan ada juga yang masih lagi aktif sampai sekarang. Masing-masing ada komitment.Walauapapun persahabatan kita melalui blog ni di teruskan sampai bila-bila, InsyaAllah.

Sekejap je kan masa berlalu. kita pun sudah hampir nak sambut kedatangan bulan Ramadhan Al-Mubarak, InsyaAllah mudah-mudahan kita semua sempat menjalan kan ibdah puasa tahun ni.

Perubahan demi perubahan yang berlaku, tetapi ak tetap maintain macam dulu juga, xda beza pun. Sebelum akhiri, Ampun kan salah silap ak, dalam sedar atau tidak selama ak berblogger ini, mana tau kot ada yang terasa hati ngn aku ke apa ke, harap dapat maaf kan la, ak pun sudah maaf kan korang semua.

InsyaAllah Ada masa kita ketemu lagi. Assalamualaikum.