Andainya ini hari jadi ak yg terakhir.

Assalamualaikum .

19.08.2015 , genap lah umur ku 30 tahun. Peham celik... angka umur ak sudah mencecah 3 siri. Alhamdulillah syukur kehadrat illahi kerana masih memberi peluang kepada ak untuk merasa hari kelahiran aku pada tahun ni.

Sudah jauh perjalanan hidup ak. Tanpa ak sadari. Dah banyak dugaan dan halangan ak tempuhi. Alhamdulillah semuanya berjaya dengan izin nya. Walaupun angka umur ak mangkin meningkat tapi masih lagi tidak percaya. Seperti macam tipu sahaja.

Andai kata tahun ini adalah tahun terakhir bagi ak untuk sambut kelahiran kali ini. Akan ak nikmati dan syukur dan berterima kasih kerana memberi pinjaman kepada ak tuk merasa hidup di dunia ini. Ak perlu yakin dengan janji Allah. Kerana janji Allah sentiasa di tepati dan x pernah mungkiri. Betul hidup ini cuma satu kali saja... x akan bertukar menjadi berkali~kali.

Aku harus redha dengan segala keputusan yg di berikan. Kerana ak x blh nk lari kan diri dri takdir yg telah ditetapkan.

Tahun ini ak x mengharap apa2 hadia yg beharga da mahal. Cukup la senaskah Al Quran dan sejadah.

Andai kata esok ak da xda lagi. Halalkan makan minum ak... ampunkan salah silap ku dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Dan ak juga maafkan kalian ikhlas dari hati aku.

Terima kasih ak x terhingga buat bonda ku yg tersayang yang telah melahirkan ak ke dunia ini dan juga ayahnda ak yg membimbing dan membesar ak dgn penuh kasih sayang hingga ke hari ini. Jasa bonda dan ayahnda hanya Allah sahaja yg dapat membalasnya.